czwartek, 14 stycznia 2016

w Świecie Młodej Mamy - Program Ambasadorski „Jestem w Drodze”

 Zapraszam do Świata Młodej Mamy - czyli darmowe paczuszki dla malucha i mamy!
 Rejestrując się na stronach z produktami dla dzieci możemy otrzymać za darmo próbki produktów, poradniki oraz wiele innych gadżetów, tak więc zachęcam was do rejestracji.
Jesteś w ciąży lub właśnie zostałaś mamą? Zarejestruj się i odbierz prezent dla Twojego maluszka!
Dziś dołączamy do Programu Ambasadorskiego „JESTEM W DRODZE”
Jak otrzymać bezpłatny znaczek?
Wystarczy, że przyszła mama wypełni formularz zgłoszeniowy, podając imię, nazwisko, adres do korespondencji i e mail. Po potwierdzeniu zamówienia, w przeciągu kilku dni przesyłka dotrze na miejsce – do każdego miasta w Polsce.
Od programu otrzymałam jedną paczuszkę a w niej:

1.Program Ambasadorski „Jestem w Drodze”
Otrzymałam:
-Znaczek „JESTEM W DRODZE”
-List

 

Pamiętaj, przesyłkę możesz otrzymać tylko raz.
Paczuszki pochodzą ze strony http://jestemwdrodze.pl/znaczek/,
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz