poniedziałek, 29 lutego 2016

Projekt ‪Mont z dodatkami‬ z platformy Trnd‬ - Opinia

Projekt ‪Mont z dodatkami - Moja Opinia


Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
1. Monte Cherry:
połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych z sosem wiśniowym jest po prostu rewelacyjnie pyszny.


2. Monte Cookies:
maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte maja niepowtarzalny smak, lekki i chrupiące ciasteczka w idealnym kremie.


3. Monte Crunchy:
połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych  z dodatkiem chrupiących płatków jest świetnym rozwiązaniem dla osób trzymających dietę.



4. Monte Choco Balls:
czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to wspaniała propozycja dla fanów czekolady.


5. Monte Cappucino Balls:
delikatnie chrupiące kuleczki o smaku Cappucino w kompozycji z kremem to niezwykle pyszny deser jest delikatny i pyszny.


6. Monte Cacao Cookies:

malutkie czekoladowe biszkopty skąpane w czekoladowo-orzechowym mlecznym kremie to niezwykła radość chrupania!


7. Monte Choco Flakes:

połączenie chrupiących płatków pokrytych czekoladą z pysznym kremem zapewnia niepowtarzalną chrupkość i smak deseru.


8. Monte Waffle Sticks:
kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą w połączeniu z pysznym mlecznym kremem Monte to niezwykle pyszna kompozycja wafelki plus krem sprawdzają się rewelacyjnie.


Deserki Monte są pysznie maja szeroka gamę smaków są słodkie, mają delikatną konsystencję, dlatego dzieci chętnie je jedzą ale także dorośli takiej przyjemności sobie nie odmówią. Ja polecam szczególnie Monte Cherry pyszny krem słodki i kwaśna wiśnia, następny faworytem jak dla mnie jest Ccappucino Balls rewelacja smak, delikatnego cappucino. Monte maja bardzo wygodne opakowania można je zabrać zarówno do szkoły jak i do pracy.
Produkt należy przechowywać w temperaturze +4 °C do +8 °C.
Sugerowana cena detaliczna: 2,49 zł

Zachęcam do zarejestrowanie się na  http://www.trnd.com/pl
Zapraszam również na Mojego bloga na FB  https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

3 komentarze:

  1. Mam przyjemność testowania Monte z dodatkami. O dziwo zaskoczył mnie smak serka sądziłam że będzie o wiele słodszy. Mój faworyt cappuccino później ciasteczkowe : czekoladowe i zwykłe później crunchy i choco bals i pozostałe smaki. Córce zaś posmakowały warianty ciasteczkowe choć początkowo zjadała same dodatki te zaczęła w całości zjadać. Szkoda że jak dotąd nie udało mi się nigdzie dostać smaku cherry, jak na złość nigdzie w pobliskim sklepie go nie mogę dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza nowa rodzinna pasja? Smakowanie Monte. Każdy z deserów jest przepyszny i ciężko byłoby wybrać ten najlepszy. Trudno im się oprzeć, kiedy tak stoją sobie w lodówce. A co tam, zjem jeszcze jeden. Moje ulubione to te z ciasteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Desery Monte w 8 smakach do wybory rozpieściły nasze kubki smakowe . Desery mogę polecić z czystym sumieniem każdemu dziecku czy dorosłemu !!!! Odkąd Moja Rodzinka posmakowała Monte , teraz dopominają się abym kupowała Im codziennie :)

    OdpowiedzUsuń