wtorek, 22 marca 2016

Niezwykła przygoda z gama produktów od L'Oréal Paris

Rozpoczynam pierwsze testowanie z klubem ‪#‎Loreal‬

Seria kosmetyków Revitalift Filler które otrzymałam to:
-Krem Revitalift Filler [HA] od L'Oréal Paris
-Skoncentrowane Hialuronowe Serum Wypełniające
-Ulotkę ‪#‎Jestemtegowarta‬
-Przewodnik
-30 próbek kremu Revitalift filler (HA) z kwasem hialuronowym w ulotce.
#jestemtegowarta
Zapraszam do rejestracji: http://prawdaomlodymwygladzie.pl/


Moja opinia:
Krem Revitalift Filler [HA] od L'Oréal Paris
To jeden z najlepszych kremów jakie miałam okazję używać w ostatnim czasie, Plusem jest na pewno rewelacyjnie się wchłania. Zadaniem kremu jest nie wątpliwie wypełnianie zmarszczek - krem ma najwyższe stężenie kwasu hialuronowego, kolejnym zadaniem kremu jest przywrócenie objętość skóry. Doskonale rozprowadza się na skórze.Krem jest też bardzo unikatowy pod względem tego ze nie zmienia koloru podkładu. Skóra stała się po kremie gładka, miękka, delikatna, wręcz aksamitna. Skóra jest dobrze nawilżona. Praktycznie od pierwszego użycia zmarszczki stały się mniej widoczne a skóra się poprawiła. Krem Revitalift filler (HA) z kwasem hialuronowym jest doskonały. Krem ma też przepiękny słoiczek, bardzo wygodny.
Cena: 47.99zł/ 50ml 

Revitalift Filler, skoncentrowane serum wypełniające od L'Oréal Paris
Serum wypełniające L'Oreal Paris, to cudowny kosmetyk. Jestem zachwycona całą gamą produktów marki L'Oréal Paris. Serum pozwala  złagodzić wygląd zmarszczki. Po aplikacji i wklepaniu w skórę wokół oczu, następuje uczucie głębokiego nawilżenia, poprawia się także napięcie skóry. Zmarszczki oczywiście nie znikają całkowicie, ale widać wyraźną poprawę skóry. Twarz jest bardziej promienna, widocznie odmłodniała, zmarszczki są złagodzone a skóra bardziej elastyczna. Serum w połączeniu z kremem spełnia moje oczekiwania w 100%.
Cena: 47.99/16ml

Produkty Marki L'Oreal Paris, są na pewno godne polecenia #JestemTegoWarta

Zapraszam również na Mojego bloga na FB  https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

1 komentarz:

  1. gratulacje. mi sie nie udalo dostac do tego projektu. czekam na inne :P

    OdpowiedzUsuń