czwartek, 1 września 2016

Moje siódme niebo - Maska avocado

Cześć Kochani... 

Dziś o maseczkach firmy 7th Heaven 
7th HeavenPL to maseczki do twarzy i włosów w pięknych, kolorowych saszetkach i o wspaniałych zapachach.
Dziś recenzja 5 z 5 jakie posiadam, zapraszam...

Maska avocado

Opis Maseczki:
Przeznaczona do każdego rodzaju skory. Weź głęboki wdech i poczuj avocado.
Ma właściwości oczyszczające pory i martwy naskórek oraz nawilżające. Delikatnie rozjaśnia skórę i nadaje jej świeżości.
Sposób użycia:
Nanieś maskę na oczyszczoną twarz i szyję, omijając okolice ust i oczu. Po 15 minutach spłucz wodą i osusz delikatnie twarz.
Efekt:
Ma właściwości oczyszczające oraz nawilżające. Delikatnie rozjaśnia skórę.
Środki ostrożności: 
Nie należy nakładać maski na podrażniona skórę. W celu wykluczenia reakcji alergicznej nałóż niewielką ilość maski na wewnętrzną stronę ramienia. Chronić przed dziećmi. Produkt do użycia zewnętrznego. W przypadku kontaktu maski z oczami przemyj  je zimna wodą.

Moja Opinia 

To już ostatnia maseczka jaką wzięłam na warsztat pracy Maska avocado. Po otworzeniu maski byłam zachwycona jej zapachem oraz lekką kremową konsystencją. Właściwości avocado i orzecha włoskiego są jak dla mnie super. 
Po nałożeniu  maseczki odczekałam ok 15 minut, maskę bardzo fajnie się nakłada i bardzo dobrze się spłukuje. 
Po całkowitym zmyciu maseczki skóra jest fajnie oczyszczona oraz nawilżona - czego Mojej skóże bardzo brakowało. Skóra jest też delikatnie rozjaśniona oraz miękka i świeża. Skóra jest promienna i dzięki temu wygląda młodziej.
Dzięki właściwością tej maseczce kolejny raz poczułam się jak w 7 Niebie, połączenia avocado i orzechów porostu rewelacja. Niewątpliwie maseczka avocado marki 7th Heaven jest godna polecenia.
Maseczka ma 15g/koszt ok 6zł. 


To już ostatni test maseczek firmy 7th Heaven, każda maseczka na swój sposób zabrała mnie w 7 Niebo.
Tak więc proponuje wam, szukania maseczek oraz własnego 7 Nieba.
  Zapraszam do śledzenia  mojego bloga.
Dziękuje marce 7th Heaven, za możliwość testowania maseczek


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz