wtorek, 18 października 2016

Test tradycyjnego makaron Polmak z Ludwina - Frendi

Testuj, oceniaj, rekomenduj z Frendi.

Czy pamiętasz smak makaronu z lat dzieciństwa? Czy przypominasz sobie jego aromatyczny smak i niezwykłą konsystencję? W najnowszej kampanii Frendi odkryjesz to wszystko na nowo, bo zamierzamy zabrać Cię w sentymentalną podróż do krainy smaku.
Przyjmij zaproszenie do skosztowania makaronu „Tradycyjnego z Ludwina” firmy POL-MAK, który od lat jest przygotowany według receptury Prababci Heleny. Wypróbuj go w dowolnym daniu, by przypomnieć sobie smak niedzielnego obiadu u Babci lub Mamy.

W ramach kampanii otrzymasz do spróbowania:

- paczkę makaronu „Tradycyjnego z Ludwina” (Kluski, 250 g).


O produkcie:

4-jajeczny Tradycyjny z Ludwina makaron z przyprawą kurkuma.
"Stworzony w oparciu o najlepszy makaron jaki w życiu jadłam -  czyli makaron mojej Babci"
Składniki:
Mąka pszenna makaronowa, pasteryzowana masa jajeczna 18% =  4jajka/1kg maki, woda, przyprawa-kurkuma.
Sposób przygotowania:
Makaron wsypać do wrzącej osolonej wody (1litr wody na 100g makaronu).
Gotować, w zależności od preferencji, przez około 6-8 minut na wolnym ogniu, od czasu do czasu mieszając. Ugotowany makaron odcedzić i przelać zimna wodą.
Wartości odżywcze:
Wartości odżywcze:100 g
Wartość energetyczna 1637kJ/391 kcal
Tłuszcz3,4 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone0,8 g
Węglowodany76 g
w tym cukry0,3 g
Białko13 g
Błonnik2,6 g

Moja Opinia

Ja jestem zadowolona z makaronu „Tradycyjnego z Ludwina” -Kluski, ponieważ makaron po ugotowaniu jest sprężysty i co dla Mnie najważniejsze - nie skleja się. Jest idealnym dodatkiem do zup i gulaszu, świetnie sprawdza się jako danie główne z dowolnym sosem. Dobrze smakuje też w sałatkach taki makaron również sprawdził się super z domowym rosołem na niedzielny obiad. Makaron jest bardzo smaczny a po ugotowaniu ma bardzo ładny kolor zapewnię to zasługa kurkumy. Polecam gotowanie ok 6 minut wtedy makaron jest idealny.
 Uważam, że warto spróbować.


Zapraszam do rejestracji:  https://frendi.pl/
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz