piątek, 22 lipca 2016

Moje Siódme Niebo z 7th Heaven

Pachnące testowanie 7th Heaven

Kilka słów o firmie:
7th Heaven to kompletna marka masek do twarzy i włosów. Składniki do naszych produktów zostały starannie wybrane przez zielarzy z wykorzystaniem najlepszych produktów z całego świata.
Maski na twarz i włosy 7th Heaven podbijają kolejne rynki- nadszedł czas na Polskę.
Nasze kosmetyki to naturalne wyciągi, łatwa forma aplikacji i dostosowanie do dynamicznego świata. Kolorowe saszetki mogą być z Tobą zawsze i wszędzie. Ciężko się im oprzeć ze względu na zapachy i konsystencję.
Wybierz swój ulubiony produkt z gamy 7th Heaven. Twoje Siódme Niebo już dziś

Od Firmy 7th Heaven otrzymałam zestaw maseczek do przetestowania:

-Miodowa maska regenerująca do włosów
-Nawilżająca maska do twarzy z wodorostami morskimi
-Maska rozgrzewająca czekoladowa
-Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel Off
-Maska z awokado


 Już niedługo Moja Opinia w pachnących postach.
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Moje siódme niebo"
 Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.

Dziękuje za możliwość testowania waszych produktów.


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz