wtorek, 1 grudnia 2015

Moje wygrane z Panelu Ariadna

 Dziś chciałam wam przedstawić Panel Ariadna i moje gadżety jakie tam zdobyłam.
 Serwis pozwala zbierać punkty za proste zadania, wypełnianie ankiet.
Kliknij---> zarejestruj się--->zapraszaj znajomych do zabawy i zgarnij nagrody!
a oto moje nagrody które wymieniłam za punkty: 

-Sztućce do owoców, 600punktów
*nóż do pomarańczy,
*tarka do cytryny,
*łyżka do oczyszczania z pestek,
*narzędzie do wyjmowania nasion i łusek z jabłek.
Wszystkie sztućce mają praktyczne zawieszki.
Zestaw zapakowany jest w ozdobne pudełko.
Wymiary: 13,2 x 23 x 2,4 cm


 -Golarka do swetrów, 400 punktów 


-Zestaw do wina, 220 punktów 
*korkociąg z otwieraczem do butelek oraz nożykiem,
*uniwersalny korek do butelek.
 Zestaw zapakowany jest w ozdobne pudełko.
(wymiar produktu 13x10x2,5cm)


-Shaker do koktajli, 760 punktów 

ze stali nierdzewnej, 0.3 litra 

- Patelnia serduszko, 125 punktów
wymiary produktu: 26x13cm


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz