wtorek, 1 grudnia 2015

Pachnąca Kampania z Le Petit Marseillais

Witaj w gronie Ambasadorek Le Petit Marseillais! 

A oto zdjęcie Mojej paczki z pierwszej kampanii ambasadorskiej Le Petit Marseillais
Kwiecień.2015.
Paczuszka jest zatytułowana "Odetchnij Prowansją"


 W paczce zostały zapakowane dwa pełnowartościowe produkty marki Le Petite Marseillaise:
-Delikatny żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli o zapachu pomarańczy i grejpfruta o pojemności 650ml
-Delikatny żel pod prysznic o zapachu werbeny i cytryny o pojemności 400ml


-Do paczki została dołączona opaska na oczy

-oraz Przewodnik po Świecie Le Petit Marseillaise "Odetchnij Prowansją"
W pudełku znalazłam też coś dla przyjaciół:
-10 kart dla moich przyjaciółek z hasłem do kampani
-20 saszetek z kremowym żelem po prysznic o zapachu kwiat pomarańczy po 10ml
-20 saszetek z mleczkiem nawilżającym do ciała o zapachu masło shea,słodki migdał i olejek arganowy po 8ml


i tak rozpoczęłam zabawę jako Ambasadorka LPM


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/
Zachęcam do rejestracji: https://ambasadorkalpm.pl/logowanie.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz