czwartek, 17 listopada 2016

Innowacyjna Folii EASY marki Jan Niezbędny.

Folii do żywności EASY - z TestMeToo
Folia do żywności EASY to absolutna nowość i unikalny koncept w swojej kategorii. Jan Niezbędny opracował innowacyjny produkt – folię do żywności, którą możemy oderwać palcami w dowolnym jej miejscu, bez potrzeby stosowania w tym celu nożyka.  Jednocześnie jest ona niezwykle rozciągliwa i wytrzymała. To bardzo praktyczne oraz ekonomiczne rozwiązanie. Korzystanie z folii do żywności jeszcze nigdy nie było tak wygodne i proste!
 W paczce znalazłam;
-Folia Easy 2x20m
-Worki na śmieci


A oto Moja opinia:

Folia Easy to naprawdę innowacyjny produkt a jej zastosowanie jest bardzo szybkie i praktyczne. Folia nadaje się  do przechowywania produktów żywieniowych w Mojej lodówce, znakomicie przedłuża świeżość produktów takich jak wędliny i sery nie wysychają i mają dzięki niej estetyczny wgląd i w porównaniu do foli aluminiowej bardzo łatwo możemy odnaleźć właśnie to czego szukamy. Knapki do pracy teraz pakujemy szybko a, nasze drugie śniadanie dłużej zachowuje świeżość. Dodatkowym atutem foli EASY jest fakt, że za pomocą naszych palców jednym pociągnięcie, możemy ją rozerwać w dowolnym miejscu.




Link do Mojej relacja z testu:

TestMeToo - dołącz do nas

Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/
Zachęcam do rejestracji: https://testmetoo.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz