poniedziałek, 21 listopada 2016

Paczka Ambasadorska o.b.®

Brawo! Zostałaś wybrana na Ambasadorkę marki o.b.®!

Brawo! Zostałaś wybrana na Ambasadorkę marki o.b.®!
Doceniliśmy Twoją aktywność w portalu i wykonanie zadania: wypełnienie ankiety. Jest nam bardzo miło, że zgłosiłaś chęć udziału w Kampanii Ambasadorskiej. Serdecznie gratulujemy! Ale to nie koniec! Mamy dla Ciebie jeszcze kilka dobrych wiadomości :)
Wysyłamy do Ciebie Paczkę Ambasadorską

Tak prezentuje się paczka 


 Co znalazłam w środku?
-Dużą paczkę tamponów na noc czyli ProComfort Night normal 16 sztuk
-Paczuszkę tamponów ProComfort mini 8 sztuk
-Paczuszkę tamponów ProComfort normal 8 sztuk
-Etui
-Przewodnik
-Ulotka


 oraz dużo próbek do wykorzystania i rozdania znajomym. Ile ich jest w sumie? 30 opakowań, każde takie opakowanie zawiera 2 tampony normal i 2 mini.


 A może i Ty chcesz zostać ambasadorką o.b.?
Jeśli tak, wystarczy, że zostawisz w komentarzu swój adres e-mail, a dostaniesz zaproszenie do akcji i będziesz mieć szansę przetestować sama produkty o.b.!


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

3 komentarze:

  1. bardzo chciałabym :P k.halasa2b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciała bym zostać ambasadorką OB

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chciałam bym być ambasadorom marki Ob i mam nadzieję że biom zostane

    OdpowiedzUsuń