czwartek, 21 kwietnia 2016

Gadżeciara w Kuchni

Bardzo lubię kuchenne gadżety, i stąd moje zamiłowanie do kupowania różnych gazet z gadżetami.
Jakiś czas temu na rynku pojawiał się dwutygodnik  "Domowe Słodkości" i Ja skusiłam się na zakup gazety.
Ja zakupiłam tylko trzy numery z przyczyn technicznych, tak więc teraz o nich:
Każdy numer "Domowych" Słodkości składa się z sześciu części:
  • Słodkie prezenty
  • Tajemnice profesjonalistów
  • Warsztaty z mistrzem
  • Łakocie na specjalną okazję
  • Klasyczne słodkości
  • Słodycze dla najmniejszych
 W zeszycie znajdziemy przepisy oraz bardzo fajne gadżety dołączone do gazety, a oto i one:

W numerze 1 "Domowe Słodkości"
W numerze znalazłam:
-Zeszyt a w nim:
Słodkie prezenty: Czekoladowe serca
Łakocie na specjalne okazje: Miniaturowe ciasteczka ozdobione złotem
Klasyczne słodkości: Krówki waniliowe
Tajemnice profesjonalistów: Termometry
Słodycze dla najmłodszych: Czekoladowy łamaniec
Warsztaty z mistrzem: Czekolada dla początkujących
oraz
-Formę w kształcie serc
-Dekoracyjne pudełeczko prostokątne na czekoladki
-Złote folie na czekoladki

Cena:4.99

W numerze 2 "Domowe Słodkości"
W numerze znalazłam:
-Zeszyt a w nim:
Słodkie prezenty: Pastelowe bezy
Łakocie na specjalne okazje: Czekoladki z nadzieniem miętowym
Klasyczne słodkości: Nugat
Tajemnice profesjonalistów: Końcówki cukiernicze
Słodycze dla najmłodszych: Ciastka na patyku
Warsztaty z mistrzem: Podstawowe techniki wyciskania
oraz
-Butelka do wyciskania masy
-Końcówka w kształcie francuskiej gwiazdki
-Okrągła końcówka

Cena:9.99

W numerze 3 "Domowe Słodkości"
 W numerze znalazłam:
-Zeszyt a w nim:
Słodkie prezenty: Trufle oprószone kakao
Łakocie na specjalne okazje: Minibabeczki z różyczkami
Klasyczne słodkości: Tradycyjne toffi
Tajemnice profesjonalistów: Silikonowe formy
Słodycze dla najmłodszych: Cukrowe myszki
Warsztaty z mistrzem: Praca z cukrem
oraz
-Forma w kształcie myszek oraz bawełniane ogonki
-Dekoracyjne pudełko na trufle
-Złote papilotki do minibabeczek

Cena:19.99

Zapraszam również na Mojego bloga na FB  https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz