czwartek, 14 kwietnia 2016

Mini kampania Nescafe 3in1 z Streetcom

Nescafe 3in1 Przyjemnie Rozkręca Twój Dzień

Mój zestaw startowy który otrzymałam do testów:
-Nescafe 3in1 Sweet Vanilla (3szt-16g)
-Nescafe 3in1 Warmy Caramel (3szt-16g)
-Ulotki
‪#‎Nescafe3in1‬ ‪#‎noweSmakiNescafe3in1‬ ‪#‎vanillanescafe3in1‬ ‪#‎caramelnescafe3in1‬


 -Nescafe 3in1 Sweet Vanilla
Dla mnie numerem jeden jest smak Vanili. Kawa jest odpowiednio słodka, ma łagodny smak, aromat kawy jest bardzo intensywny, kawa smakuje dobrze, jest łatwa i wygodna w użyciu wystarczy:
wsypać zawartość do kubeczka, zalać 150 ml gorącej wody (ale nie wrzącej) wymieszać i gotowe!
Etykieta kawy 3in1 informuje nas o tym że kawa jest z dodatkiem mleka i cukru.


-Nescafe 3in1 Warmy Caramel
Kolejnym numerem jest Carmel smak jest bardzo delikatny z wyczuwalna nuta karmelu, kawa bardzo ładnie pachnie i jest odpowiednio słodka. Kawa jest smaczna. Kawa w saszetkach jest na pewno bardzo wygodna w użyciu wystarczy: wsypać zawartość do kubeczka, zalać 150 ml gorącej wody (ale nie wrzącej) wymieszać i gotowe!
Etykieta kawy 3in1 informuje nas o tym że kawa jest z dodatkiem mleka i cukru.


Kawa 3in1 jest niewątpliwie szybką kawą i można ja zabrać wszędzie ze sobą.
Opakowanie jest bardzo wygodne. Czy kawa 3in1 jest moja kawą?
No niestety nie, Ja pozostanę jednak przy  małej czarnej.


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz