poniedziałek, 18 kwietnia 2016

W Świecie Pachnącej Szafy.

Pachnące testowanie z Pachnącą Szafą.

Kilka słów o firmie:
Jesteśmy zespołem doświadczonych, pozytywnie nastawionych do życia ludzi, którym kreowanie nowych projektów sprawia radość. W każdy z naszych projektów wkładamy maksimum wiedzy i zaangażowania. Stawiamy na jakość, etykę i zadowolenie naszych Klientów.
Produkty, Pachnącej Szafy powstały z myślą o osobach, dla których zapach, jakim się otaczają, stanowi nieodłączny element życia. Pachnąca Szafa oferuje bogaty wybór kompozycji zapachowych wysokiej jakości w wielu różnorodnych rozwiązaniach produktowych.
Więc wg. mnie na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, bliskich oraz przyjaciół i znajomych.

 Od firmy Pachnąca Szafa otrzymałam produkty do przetestowania :

-Dekoracyjny Odświeżacz Powietrza Magnolia z Peonią
-Odświeżacz Powietrza z kolorowymi ozdobami Gruszka z Czekoladą
-Perfumy do pomieszczeń i samochodu Zanzibar
-Pachnąca saszetka do butów ONA
-Pachnąca saszetka do kosza na śmieci Róża
-Pachnąca saszetka do kosza na śmieci Trawa cytrynowa
-Woreczek zapachowy DeMole Lawenda & Pomarańcza 
-Pachnąca saszetka do bielizny Czarujący Wieczór
-Pachnąca saszetka do szafy i samochodu Zanzibar


Zapraszam po zapachowym raju Pachnącej Szafy: 

1.Odświeżacz Powietrza z kolorowymi ozdobami Gruszka z Czekoladą
Dekoracyjny odświeżacz powietrza to szklana buteleczka wypełniona esencjonalnym zapachem. Dzięki wesołym, kolorowym nakładkom w kształcie kwiatków i motyli wykonanych z modnego filcu  jest on wyjątkową ozdobą każdego wnętrza.
Moja opinia
Dekoracyjny odświeżacz powietrza jest w szklanym flakoniku, w zestawię znajduję się pięć  rattanowych patyczków oraz ozdoby filcowe. Odświeżacz powietrza przeszedł wszelkie moje oczekiwania zapach jest piękny delikatny a za razem uwodzicielski. Połączenie gruszki z czekoladą jest połączeniem subtelnym oraz słodkim  jak dla mnie ideale. Zapachowi w skali od 1 do 10, daje mocną dychę. Odświeżacz bardzo ładnie wygląda jego flakonik i ozdoby z filcu bardzo ładnie prezentują się. Zapach utrzymuje się bardzo długo po trzydziestu dniach zostało w flakoniku ok1\3, więc produkt jest bardzo wydajny. Zapach nie przeszkadza w codziennym życiu.
Cena:15.99zł\25ml

2.Dekoracyjny Odświeżacz Powietrza Magnolia z Peonią
Daj się oczarować wyrafinowanym zapachem zamkniętym w stylowym flakoniku z esencją zapachową. Dzięki rattanowym patyczkom elegancki zapach będzie wypełniał pomieszczenie przez wiele tygodni. Ozdobny kształt flakonika będzie doskonałym uzupełnieniem wystroju domu lub biura. Dzięki eleganckiej nakładce Twój dyfuzor zyska niepowtarzalny wygląd.
Moja opinia:
Dekoracyjny odświeżacz powietrza jest w bardzo ładnym flakoniku do zestawu dołączone jest pięć rattanowych patyczków. Nowoczesne połączenie zapachu natury uważam za bardzo trafione, jest to bardzo kompozycyjne połączenie. Zapach jest bardzo delikatny i utrzymuje bardzo długo intensywność. Zapach nie jest zbyt mocy w skali od 1 do 10 daję 8. Jego uniwersalny design wpisze się w obraz różnorodnych pomieszczeń, pasuje za równo do salonu jak i łazienki. Zapach utrzymuje się ok 6 tygodni. Zapach nie przeszkadza w codziennym życiu.
Cena:8zł\50ml
 
3.Perfumy do pomieszczeń i samochodu Zanzibar
Elegancka szklana buteleczka kryje mieszanki doskonale dobranych aromatów roztaczających w pomieszczeniu słodki zapach cytrusów z pieprzem. Praktyczny atomizer pozwala uwolnić odpowiednią ilość perfum, które orzeźwiają i pobudzają zmysły.
Moja opinia:  
Perfumy do pomieszczeń i samochodów to bardzo fajny pomysł. Buteleczka jest bardzo nowoczesna i podręczna zmieści się do każdego schowka w aucie. Zaleta jest niewątpliwie piękny zapach, jestem pewna, że każdej nowoczesnej kobiecie przypadnie on do gustu. Zanzibar o zapachu cytrusów z pieprzem jest bardzo fajny, zapach utrzymuję się dość długo, zapach tez nie przeszkadza, nie rozprasza kierującego. Malutkim minusem jest to, że często zapominam ich używać. Perfumy są wydajne.
Cena:13.64zł\50ml

4.Pachnąca saszetka do butów ONA
Pachnąca saszetka do butów ONA, nada wybranym butom świeży i owocowy zapach. Im dłużej wkładki będą znajdowały się w butach, tym ich działanie będzie skuteczniejsze. Ich regularne stosowanie uchroni obuwie przed nawrotem nieprzyjemnego zapachu.
Moja opinia:
Pachnące saszetki do butów to dla mnie strzał w dziesiątkę, są bardzo ładnie i elegancko wykonane co dla mnie jest bardzo ważne ja osobiście bardzo lubię tego typu gadżety. Po zastosowaniu saszetek nieprzyjemny zapach znikł, a zapach który był, był delikatny wręcz niewyczuwalny jak dla mnie duży plus. Saszetki stosowałam przez ok miesiąc jestem pozytywnie zaskoczona.
Cena:8.29zł\2sztuki

5.Pachnąca saszetka do kosza na śmieci Róża
Pachnąca saszetka do kosza na śmieci to innowacyjny produkt Pachnącej Szafy. Saszetka niweluje nieprzyjemny zapach śmieci, pozostawiając w zamian świeży aromat.
Moja opinia:
Saszetka do kosza na śmieci o zapachu róży niweluje nieprzyjemny zapach. Po użyciu saszetki z kosza wydobywa się lekki różany zapach który roznosi się po całej kuchni. Jedna saszetka wystarcza na dwa użycia wiec produkt jest bardzo ekonomiczny. Jestem zadowolona z produktu, z jego działania, lecz zapach róży nie przypadł mi do gustu w kuchni Ja wolę jednak cytrusowe zapachy, za to w łazience wkomponował się idealnie.
Cena:2.09zł\2x2.5g

6.Pachnąca saszetka do kosza na śmieci Trawa cytrynowa
 Pachnąca saszetka do kosza na śmieci to innowacyjny produkt Pachnącej Szafy. Saszetka niweluje nieprzyjemny zapach śmieci, pozostawiając w zamian świeży aromat.
Moja opinia:
Saszetka do kosza na śmieci o zapachu trawy cytrynowej sprawdziła się rewelacyjnie, zapach jest  orzeźwiający lekko cytrynowy - produkt niweluje nie przyjemny zapach z kosza. Bardzo fajnie sprawdza się w mieszkaniach w bloku, zawsze po otwarciu szafki z koszem pachnie świeżo. Rewelacja. Jedna saszetka wystarcza na dwa użycia wiec produkt jest bardzo ekonomiczny. Produkt na pewno pojawi się na mojej liście zakupowej.
Cena:2.09zł\2x2.5g

7.Woreczek zapachowy DeMole Lawenda & Pomarańcza
Ekologiczny, lniany woreczek kryje drewniane wiórki nasączone olejkami zapachowymi. Umieszczony w szafie, szufladzie, czy komodzie powoli uwalnia orzeźwiający zapach lawendy i pomarańczy.
Moja opinia:
Pachnące woreczki De Mole to jest jeden z moich ulubionych produktów. Woreczki są ekologiczne i pachną naprawdę cudownie. Są dostępne w różnych wariantach zapachowych moim ulubionym zapachem jest lawenda z pomarańczą! Woreczki są bardzo solidnie zrobione a ich satynowa wstążeczka ładnie się prezentuje w szafie. Małym minusem jest to że szybko tracą zapach po ok 3 tygodniach ale i na to znalazłam sposób kilka kropel olejku lawendowego i pomarańczowego i nadal cieszymy się pięknym i delikatnym zapachem. Efektowny gadżet w każdej szafie!
Cena:6.29zł\16.8g

8.Pachnąca saszetka do bielizny Czarujący Wieczór
Powstały z myślą o kobietach i dla kobiet, które na co dzień lubią otaczać się pięknymi zapachami, zostały stworzone wonne saszetki do bielizny, które nadadzą aromat każdej szufladzie. Saszetki wykonane są z czarnej fizeliny, idealnie pasują do garderoby oraz na półkę z pościelą. Czarujący wieczór - to zapach o musującym, kwiatowo-drzewnym aromacie w którym wyczuwalne są nuty piżma, kwiatu róży, jaśminu, bzu, konwalii i piwonii.
Moja opinia:
Pachnąca saszetka do bielizny "Czarujący Wieczór" jest po prosty fantastyczna, pachnie pięknie wyczuwalne zapachy to na pewno kwiat róży, jaśmin, bez, oraz konwalia. Jej zapach jest delikatny a za razem zmysłowy. Zapach jest po prostu wyjątkowy. Saszetka jest bardzo ładnie i estetycznie wykonana więc pięknie wygląda. Zapach nie jest zbyt mocny więc tez nie podrażnia. Tak naprawdę uważam że saszetka ma bardzo wszechstronne zastosowanie. Zapach ten pozostanie z nami na pewno na długo jestem nim oczarowana.
Cena:4.19zł\5g

9.Pachnąca saszetka do szafy i samochodu Zanzibar
Saszetka zapachowa z linii Podróże z Zapachem nada wybranemu miejscu orzeźwiający i egzotyczny aromat. Zapach utrzymuje się do kilku tygodni w zależności od umiejscowienia saszetki, rozmiaru pomieszczenia, a także cyrkulacji powietrza. Saszetka doskonale nadaje się do szafy, szuflady, komody jak i na półki z pościelą
Moja opinia:
Ja saszetki używałam w samochodzie zapach jest bardo fajny delikatny a za razem orzeźwiający, zapach nie rozprasza kierowcy. Zapach utrzymał się ok 6 tygodni
Cena:3.14\5.5g

Dziękuje za możliwość testowania waszych produktów.


Zapraszam na Fb "Pachnąca Szafa" - warto zostawić (y) 
Ceny i opis produktów pochodzą ze strony Pachnącej Szafy
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz