wtorek, 26 lipca 2016

Każdy dzień ma swój aromat - Delikatna Bawełna

Każdy dzień ma swój aromat - Delikatna Bawełna

 Cześć!
Dziś mam dla Was pachnący post, a mianowicie będzie to kolejna recenzja świec marki Bispol.
Dziś o zapachu delikatnej bawełny.
Motto które towarzyszy mi podczas testu świeczek Bispol to:
  ''Dom, który ładnie pachnie,to dom, do którego chętnie się wraca, w którym ludzi są szczęśliwsi."


Zapach Bawełny mnie oczarował od pierwszej chwili mnie uwiódł, a Moje mieszkanie zostało ożywione zapachem bawełny. Zapach jest bardzo intensywny, zmysłowy a za razem bardzo delikatny. Pachnie piękni. Jest to idealny zapach do chwili relaxu, chwili dla siebie. Zapach wprowadza do mieszkania miłą atmosferę oraz uczucie świeżości. Jeżeli chcesz poczuć się jak zapach cię otula i koją się zmysły zapach tak delikatnej Bawełny jest stworzony właśnie dla Ciebie. 
Tea light bardzo ładnie się wypaliła a paliła się ok 4 godzin, - więc bardzo długo, podgrzewacz spełnił swoje rolę, a w opakowaniu jednostkowym znajduje się 6 sztuk.


To tylko jeden z zapachów z oferty jaką posiada marka Bispol, wybór jest bardzo duży, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, przyjaciół i znajomych oraz na prezent.
Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejny zapach będzie również niesamowity? 
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Każdy dzień ma swój aromat" 
Więc zapraszam do śledzenia Mojego bloga.


Zapraszam na Fb "Bispol Candles" - warto zostawić (y) 
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz