wtorek, 26 lipca 2016

Moje siódme niebo - Nawilżająca maseczka do twarzy z wodorostami morskimi.

Cześć Kochani...
 Dziś o maseczkach firmy 7th Heaven 
7th HeavenPL to maseczki do twarzy i włosów w pięknych, kolorowych saszetkach i o wspaniałych zapachach.
Dziś recenzja 1 z 5 jakie posiadam, zapraszam... 

Nawilżająca maseczka do twarzy z wodorostami morskimi

Opis Maseczki:
Maseczka jest przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Pozwól, aby mieszanka łagodzącej soli z Morza Martwego oraz wodorostów wniknęły w zmęczoną, napiętą skórę. Twoja skóra będzie gładka i nawilżona. Dodatek mentolu chłodzi skórę, równoważy nadmiar tłuszczu i pomaga zapobiegać trądzikowi oraz zatkanym porom natomiast witamina E skutecznie chroni skórę przed wolnymi rodnikami.
Sposób użycia:
Dokładnie umyj twarz. Nałóż maskę na twarz.zrelaksuj się na 5-10 minut. Zmyj maskę wykonując masaż twarzy przez co pobudzisz mikrokrążenie. Delikatnie osusz twarz.
Efekt:
Nawilżona i promienista skóra.
Środki ostrożności:
Chronić przed dziećmi. Produkt do użycia zewnętrznego. W celu wykluczenia reakcji alergicznej nałóż niewielką ilość maski na wewnętrzną stronę przedramienia i pozostaw na 3 minuty. W przypadku kontaktu maski z oczami przemyj  je zimna wodą.

Moja Opinia 

Na warsztat pracy jako pierwszą maseczkę wzięłam "Nawilżająca maseczka do twarzy z wodorostami morskimi",  jestem nią po postu oczarowana po nałożeniu maseczki  i odczekaniu zalecanego czasu ok 10 minut, ściągnęłam maseczkę i poczułam jak mocno jest skora nawilżona oraz odżywiona, czego Mojej skórze mocno brakowało. Skóra po całym dniu była zmęczona a po maseczce jest promienna i rozjaśniona. W trakcie nałożenia maseczki miałam uczucie mentolowego orzeźwienia, uczucie chłodzącej skóry - rewelacyjne uczucie. Zaleta maseczki jest jej bardzo szybkie nałożenie jaki i ściągniecie po prostu w mig. Jestem nią oczarowana i na pewno kupię ją ponownie.
W opakowaniu znajduje się 1sztuka/koszt ok 10zł.


Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejna maseczka zabierze mnie w 7 Niebo?
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Moje siódme niebo"
 Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz