czwartek, 7 lipca 2016

Złap Kolor z Colour Catcher - RekomendujTo

Mój zestaw startowy który otrzymałam do testów:

-Chusteczki Colour Catchet 2x10szt
-Ulotki informacyjne

 Przyciągaj kolorem! Z Colour Catcher, wybierasz także mądre pranie, ponieważ mniej sortowania, to nie tylko wygoda, ale także mniejsza liczba prań.
Czyli oszczędność czasu, wody i energii.
Zatem do dzieła, złap swój Colour Catcher.
Ja już złapałam swój Colour Catcher  a oto i dowody chusteczka przed i po praniu

Co zyskujesz z  chusteczkami Colour Catcher:

-Dbamy o Twój czas!
Nie musimy już martwić się o czasochłonną selekcję ubrań w obawie o zabarwienie. Chusteczki Colour Catcher, umożliwiają jednoczesne pranie różnych kolorów. 
-Ochraniamy tkaniny!
Chusteczki Colour Catcher pozwalają uniknąć niechcianych zabarwień.
-Oszczędzamy!
Zastosowanie chusteczek Colour Catcher pozwala zaoszczędzić czas, prąd i wodę! Dzięki możliwości jednoczesnego prania kolorów, ograniczasz liczbę prań.

Sposób użycia chusteczek Colour Catcher: 

-Umieszczamy chusteczkę (chusteczki) w bębnie pralki przed włożeniem prania.
-Dodajemy środek do prania i uruchamiamy pralkę.
-Chusteczkę (chusteczki) i ubrania wyjmij natychmiast po zakończeniu prania.

Moja Opinia 

Chusteczki Colour Catcher dają Mi poczucie  bezpieczeństwa podczas prania łącząc białe i kolorowe ubrania, nie boje się już o zafarbowanie ubrań. Nie tylko chronią Moje ubrania przed ich zafarbowaniem, ale też umożliwiają pranie różnych kolorów razem, co daje Mi oszczędność prądu i wody ale także Mojego czasu. Colour Catcher dzięki specjalnie skutecznie wyłapują barwniki, zanim te osadzą się na pozostałych ubraniach. Z chusteczkami do prana, pranie stało się wygodne oraz szybsze. Polecam Colour Catcher , bo dowody są niepodważalne.



Chusteczka Colour Catchet działa jak magnes, przyciągający do siebie uwalniane podczas prania barwniki oraz brud, zapewniając 100% ochrony Twojego prania. 


Zachęcam Was do zarejestrowania się na tej stronie http://rekomenduj.to/
Zapraszam również na Mojego bloga na FB  https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz