poniedziałek, 25 lipca 2016

Lech Free Limonka z Miętą - gasi pragnienie!

Lech Free Limonka z Miętą - z TestMeToo

Lech Free Limonka z miętą to smakowy wariant bezalkoholowego Lecha Free. Chmielowa goryczka, mocno wyczuwalna w tradycyjnym Lechu Free, została złagodzona świeżym, orzeźwiającym aromatem limonki i mięty. To idealna propozycja dla osób, które poszukują słodszych, łagodniejszych smaków.
 Ja miałam okazję przetestować wariant bezalkoholowy dzięki platformie TestMetoo
W paczce znalazłam Lech Free Limonka z Miętą 8x330ml.


Kilka informacji o piwie: 

Piwo bezalkoholowe pasteryzowane o smaku limonki i mięty, alk. poniżej 0.5% obj. 
Składniki:
Woda, słód jęczmienny, cukier, sok cytrynowy z zagęszczonego soku, naturalny aromat z limonki, naturalny aromat z mięty, z innymi aromatami naturalnymi, kwas cytrynowy - regulator kwasowości,chmiel i wyciąg z saszetek chmielowych.
Przechowywać w chłodnym miejscu. 
Wartość odżywcza produktu w 100g:
Wartość energetyczna (kJ/kcal)              113/27
tłuszcz (g)                                                     0,0
w tym kwasy tłuszczowe nasycone (g)   0,0
węglowodany (g)                                        6,7
w tym cukry (g)                                            5,7
białko (g)                                                      0,2
sól (g)                                                           0,0
Rodzaj
Piwo bezalkoholowe
Rodzaj opakowania jednostkowego:
0.33l butelka lub 0.33l puszka
Pojemność i Sugerowana cena detaliczna:
ok 3zł
Uwaga!!!
Po wypiciu kilku puszek stężenie alkoholu we krwi może przekroczyć dopuszczalna dla kierowców normę.

A oto Moja opinia:
Lech Free Limonka z Miętą to doskonały napój dla osób prowadzący aktywny tryb życia. Najlepiej sięgać po niego wtedy, gdy chcemy nie tylko ugasić pragnienie, ale też maksymalnie się orzeźwić. Doskonale sprawdza się jako napój w ciągu dnia, np. w porze lunchu. Jak dla Mnie to zdecydowanie 'kobieca' edycja. Lech Free Limonka z Miętą stał się moim ulubieńcem. Uważam, że na upały powyżej 30 stopni jest idealny! Doskonale gasi pragnienie a jego lekki limonkowo-mietowy smak jest idealny. Lech Free Limonka z Miętą to piwo godne polecenia i na pewno zagości jeszcze nie raz w naszym gronie. Z pewnością kupię go jeszcze nie raz...


Link do Mojej relacja z testu:


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/
Zachęcam do rejestracji: https://testmetoo.com/

2 komentarze:

  1. Mi również udało się dostać do tej kampanii i muszę przyznać, że podchodziłem do tego napoju z dystansem. Przypadł mi jednak do gustu, świętnie orzeżwia w upalne dni. Pozdrawiam, Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń