wtorek, 5 lipca 2016

Pełnia jabłkowego smaku z Somersby - Moja opinia

      Dziś Moja opinia na temat piwa Somersby z kapani na platformie Streetcom

 


Moja Opinia:
Piwo Somersby uważam że jest znakomitym produktem, który na tle innych piw lub napojów piwnych jest bardzo dobry. Od razu po otwarciu butelki czuć mocny zapach soku jabłkowego. Pachnie bardzo naturalnie, ale niesamowicie intensywnie. Somersby to idealne piwo na upalne dni szczególnie latem z kostkami lodu-pycha, ma ładny kolor i zapach, w porównaniu do konkurencji dobrze schłodzone idealnie gasi pragnienie, piwo jest lekko bąbelkowe. Zaleta piwa jest to że nie czuć goryczki oraz %. Piwo Somersby, Ja nazwała bym napojem piwny o smaku jabłkowym ma 4,5% ale, jest połączeniem piwa (45%) i napoju o smaku jabłkowym (55%). Somersby jabłkowe zaskakuje swoim smakiem - delikatnie musuje, jest lekkie i nie za słodkie. Kolejna zaleta jest to że, piwo ma różną pojemność puszki (500 ml) oraz butelka (400 ml). Butelkę ozdabia bardzo ładna etykieta z zielonymi akcentami. Moim zdaniem jest to trunek godny Lorda!.


Wyjątkowy smak lordowskiego trunku oraz delikatne musowanie bąbelków sprawiły, że czas zaczął płynąć wolniej,             a My przenieśliśmy się do świata owocowej radość.


Wpis "Odkryj paczkę Somersby!
- http://gadzetywsieci.blogspot.com/2016/06/odkryj-paczke-somersby.html
Wpis "Kampania godna Lorda Somersby!
- http://gadzetywsieci.blogspot.com/2016/05/kampania-godna-lorda-somersby.html


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz