piątek, 26 sierpnia 2016

Każdy dzień ma swój aromat - Jabłko - Cynamon

Każdy dzień ma swój aromat - Jabłko - Cynamon

 Cześć
Dziś mam dla Was pachnący post, a mianowicie będzie to recenzja świec marki Bispol.
Dziś o zapachu jabłka oraz cynamonu
Motto które towarzyszy mi podczas testu świeczek Bispol to:
  ''Dom, który ładnie pachnie,to dom, do którego chętnie się wraca, w którym ludzi są szczęśliwsi
."



Powiem wam że już po wyciągnięciu świeczki z opakowania zapach cynamonu jest bardzo delikatny.
Świeczka w szkle o zapachu jabłka i cynamonu oczarowała Mnie swym zapachem. Powiem szczerze dla Mnie jest to zapach świat Bożego Narodzenia. Zapach jabłka i cynamonu jest bardzo intensywny ale nie nachalny, zapach wypełnił całe moje mieszkanie nutą słodyczy - którą uwielbiam. Zapach jest tak dobrze połączony że mocna nuta cynamonu nie przytłacza delikatnej woni jabłka. Jak dla Mnie jest to zapach na romantyczne oraz ciepłe domowe wieczory, spędzone w rodzinnym gronie z kubkiem gorącej czekolady i aromatycznym ciastem. Świeczka bardzo ładuje i fajnie też ozdobi mieszkanie ponieważ bardzo ładnie wygląda oraz się prezentuje.
Świeczka bardzo ładnie i równomiernie się wypaliła paliła się ok 20 godzin, więc tak jak przewiduje producent, w opakowaniu znajduje się 1 sztuka.


To tylko jeden z zapachów z oferty jaką posiada marka Bispol, wybór jest bardzo duży,  więc na pewno każdy tam znajdzie coś dla siebie, przyjaciół znajomych oraz na prezent.   
Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejny zapach będzie również niesamowity? 
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Każdy dzień ma swój aromat" 
Więc zapraszam do śledzenia Mojego bloga.
 

Zapraszam na Fb "Bispol Candles" - warto zostawić (y) 
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz