sobota, 27 sierpnia 2016

W Świecie Prowansji - zapach Maliny & Piwonii.

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseiilais Malina & Piwoni

O marce Le Petit Marseilliaise 

LE PETIT MARSEILLAIS - to francuska marka kosmetyków, które niedawno zawitały do Polski. Korzenie LE PETIT MARSEILLAIS sięgają XVII wieku, kiedy rozpoczęto produkcję mydła savon de Marseille. Marka LE PETIT MARSEILLAIS zadebiutowała w Polsce kosmetykami do pielęgnacji ciała, kosmetykami o zniewalających zapachach, z których największą popularnością w Polsce cieszył się zapach "kwiat pomarańczy".

Kilka słów od Producenta 
Maliny i piwonie uwielbiają promienie śródziemnomorskiego słońca. Malina jest owocem szczególnie cenionym za apetyczny, pełen aromatu zapach. Wiosną piwonie rozświetlają ogrody swymi dużymi kwiatami o niezwykle charakterystycznej woni.

Wyjątkowa delikatność - formuła, jakiej pragnie Twoja skóra 
Le Petit Marseillais Malina i Piwonia delikatnie oczyszczają Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana uwalnia owocowy, świeży i aromatyczny zapach, który rozbudzi Twoje zmysły. Twoja skóra pięknieje – jest miękka, nawilżona i odżywiona!

ph neutralne dla skóry/ produkt testowany dermatologicznie/ baza myjąca pochodzenia roślinnego
Składniki 
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Fruit Extract, Paeonia Officinalis Root Extract, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Ammonium Sulfate, Acrylates Copolymer, Styrene/ Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Sodium Lauryl Sulfate, Ammonium Chloride, Citric Acid, Soium Benzoate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citronellol. Paraben free.



 Moja Opinia
Żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii, po prostu mnie oczarował. Po kąpieli z Le Petit Marseillais Malina i Piwonia moja skóra jest oczyszczona, odżywiona delikatna oraz odpowiednio nawilżona. Skóra stała się jedwabiście miękka. Po kąpieli z Le Petit Marseillais Malina i Piwonia moja skóra przyjemnie pachnie jeszcze długo po kąpieli. Moja skóra jest miła w dotyku a jej nawilżenie jest nawet do 24h. Żel Malina i Piwonia ma przyjemny, naturalny zapach, ma odpowiednią konsystencję. Kąpiel z Żelem Malina i Piwonia to prawdziwy rytuał pielęgnacji pod prysznicem. Żel ładnie pachnie, dobrze się pieni oraz łatwo się spłukuje. Kremowy żel ma właściwości pielęgnacyjne oraz oryginalne połączenie składników dla mnie jest też ważne że składniki są pochodzenia naturalnego. Połączenie maliny i piwonii jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Sam żel ma bardzo atrakcyjne oraz wygodne opakowanie.


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/
Zachęcam do rejestracji: https://ambasadorkalpm.pl/logowanie.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz