czwartek, 11 sierpnia 2016

Każdy dzień ma swój aromat - Orzeźwiająca Pomarańcza

Każdy dzień ma swój aromat - Orzeźwiająca Pomarańcza

 Cześć
Dziś mam dla Was pachnący post, a mianowicie będzie to recenzja świec marki Bispol.
Dziś o zapachu pomarańczy.
Motto które towarzyszy mi podczas testu świeczek Bispol to:
  ''Dom, który ładnie pachnie,to dom, do którego chętnie się wraca, w którym ludzi są szczęśliwsi."


Powiem wam szczerze że już po wyciągnięciu świeczki z opakowania zapach pomarańczy jest bardzo wyczuwalny, wręcz zachęcający do dalszego testowania.
Świeczki o zapachu pomarańczy pachną bardzo intensywnie, bardzo przyjemnie, zapach jest bardzo orzeźwiający a za razem słodki. Zapach pomarańczy kojarzy mi się z morzem, odpoczynkiem i kolorowymi drinkami ze świeżej pomarańczy z palemką.
Zapach jest zapachem bardzo intensywnym w połączeniu z ziarnami kawy stanowi duet idealny, pachnie pięknie. Zapach ten wypełnił Moje mieszkanie cudownym aromatem, który pozostał w nim na długo
Tealight bardzo fajnie i równomiernie się wypalił a paliła się ok 4 godzin, - więc idealnie, podgrzewacz spełnił swoje rolę, a w opakowaniu jednostkowym znajduje się 6 sztuk.


To tylko jeden z zapachów z oferty jaką posiada marka Bispol, wybór jest bardzo duży,  więc na pewno każdy tam znajdzie coś dla siebie, przyjaciół znajomych oraz na prezent.   
Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejny zapach będzie również niesamowity? 
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Każdy dzień ma swój aromat" 
Więc zapraszam do śledzenia Mojego bloga.
 

Zapraszam na Fb "Bispol Candles" - warto zostawić (y) 
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz