czwartek, 25 sierpnia 2016

Postaw na jedną Kartę - Ambasadorka TchiboCard

Zostałam Ambasadorką TchiboCard z Rekomenduj.to

Wystarczyło iść do Sklepu Tchibo, i zapisać się do Klubu Tchibocard, w celu otrzymania swojego zestawu Ambasadora.
 Pakiet Ambasadora TchiboCard rekomenduj.to zawiera:
-Torba Tchibo


-Koperta a w niej:

przewodnik  programu ambasadorskiego
ulotkę informacyjną
15% zniżki na zakupy w sklepie stacjonarnym
kartę ambasadora TchiboCard
z Karta Ambasadora TchiboCard zyskujemy:
*za 1 znajomego zapisanego z Mojego polecenia otrzymam 20% rabatu na wszystko + 1 kawę za 1zł
*za 2 znajomego zapisanego z Mojego polecenia otrzymam torbę TchiboCard + 20% rabatu na wszystko + 1 kawę za 1zł
*za 3 znajomego zapisanego z Mojego polecenia otrzymam -30% na ekspresy Cafessimo  + 1 kawę za 1zł
*za 1 znajomego zapisanego z Mojego polecenia otrzymam 1+50% + 1 kawę za 1zł
*za 1 znajomego zapisanego z Mojego polecenia otrzymam 2+1 + 1 kawę za 1zł
-oraz wybrana kawa z coffee baru za 1zł.


Kampania polega na promowaniu TchiboCard, dlatego polecę go swoim znajomym. Za każdym razem, gdy ktoś zapisze się do klubu z Mojego polecenia otrzymam:
1.Pieczonkę na mojej Karcie Ambasadora która znalazłam w otrzymanej kopercie.
2.Zniżkę na zakupy w sklepie (1znajomy to 1 zniżka)
3.Kawę za 1zł (1 znajomy to 1 kawa)
W ten sposób możemy wspólnie wybrać się na zakupy i zrelaksować się przy kawie.

Z kartą TchiboCard mam więcej możliwości:

-Zbieram ziarna Tchibo.
Przy każdym zakupie w sklepie jak i na tchibo.pl za każde wydane 1zł otrzymuje jedno ziarno.
-Zamieniam ziarna na atrakcyjne produkty.
Co tydzień korzystam z wielu wyjątkowych ofert, promocji i rabatów.
-Odkrywam jeszcze więcej!
szukam znaku "Więcej za mniej! TchibiCard" zarówno w sklepie jak i na tchibo.pl
-Mam możliwość zamówienia kolekcji z wyprzedzeniem.
Na www.tchibo.pl oglądam i zamawiam artykuły z nadchodzącej kolekcji.
-Zyskuje jeszcze więcej.
Otrzymuje newsletter z najświeższymi informacjami o promocjach, i oszczędzam jeszcze więcej.

Za daleko do sklepu?

Spokojnie! Do klubu TchiboCard możesz zapisać się również online https://www.tchibo.pl/registerfreetchibocard .
 Z TchiboCard masz więcej możliwości:
- Darmowa dostawa każdego zamówienia
- Dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów
- Zbierasz Ziarna Tchibo - za każde wydane 1 zł, otrzymujesz 1 Ziarno
- Zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchib



Zachęcam Was do zarejestrowania się na tej stronie http://rekomenduj.to/
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz