czwartek, 25 sierpnia 2016

Moje siódme niebo - Maska rozgrzewająca czekoladowa.

Cześć Kochani...

 Dziś o maseczkach firmy 7th Heaven 
7th HeavenPL to maseczki do twarzy i włosów w pięknych, kolorowych saszetkach i o wspaniałych zapachach.
Dziś recenzja 4 z 5 jakie posiadam, zapraszam...

Maska rozgrzewająca, czekoladowa

Opis Maseczki:
Przeznaczona do każdego rodzaju skory. Weź głęboki wdech i poczuj zapach rozgrzewającej maseczki czekoladowej z nuta pomarańczy i przenieś się do czekoladowego raju. Glinka śródziemnomorska głęboko wnika  w pory i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Ciemna czekolada i olejek czekoladowy sprawia, że skóra pozostaje miękka i delikatna.
Sposób użycia:
Nanieś maskę na oczyszczoną twarz i szyję, omijając okolice ust i oczu. Po 15 minutach spłucz wodą i osusz delikatnie twarz.
Efekt:
Oczyszczone pory i nawilżona skóra.
Środki ostrożności: 
Nie należy nakładać maski na podrażniona skórę. W celu wykluczenia reakcji alergicznej nałóż niewielką ilość maski na wewnętrzną stronę ramienia. Chronić przed dziećmi. Produkt do użycia zewnętrznego. W przypadku kontaktu maski z oczami przemyj  je zimna wodą.

Moja Opinia 

Kolejna maską jaką wzięłam na warsztat pracy to "Maska rozgrzewająca czekoladowa." Po nałożeniu maski byłam zachwycona jej zapachem. Maseczka była dla mnie czekoladowym rajem. Zapach maseczki jest cudownym połączenie czekolady i olejku pomarańczowego sprawiło-że pachnie obłędnie, niewątpliwie jest to mój zapach. Efekt rozgrzewający jest wyczuwalny po kilku minutach od nałożenia maseczki. Maseczkę trzymałam na twarzy ok 20 minut ponieważ ciężko rozstać się z tak czekoladowym rajem. Warto dodać że maseczka ma rzadką konsystencję i fajnie nakłada się ją pędzelkiem do maseczek. Maseczka bardzo fajnie zastygła na twarzy, po jej zmyciu twarz jest fajnie odżywiona, delikatnie oczyszczona oraz delikatna i mięciutka. Po całkowitym zmyciu maseczki jest jeszcze wyczuwalny na twarzy aromat czekolady.
Jestem nią zachwycona, i to ta maska sprawiła że poczułam się jak e 7 Niebie, na pewno kupię ją ponownie. 
Niewątpliwie maseczka rozgrzewająca marki 7th Heaven jest warta wypróbowania. Moim faworytem jest Hot Chocolate Masque ze względu na swój piękny czekoladowo - pomarańczowy zapach.
Maseczka ma 15g/koszt ok 6zł. 


Już nie mogę się doczekać ostatniego testu, czy kolejna maseczka zabierze mnie w 7 Niebo?
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Moje siódme niebo"
 Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz