wtorek, 23 sierpnia 2016

Moje wygrane z Panelu Ariadna

Dziś chciałam wam przedstawić Panel Ariadna i moje gadżet jaki tam zdobyłam.
 Serwis pozwala zbierać punkty za proste zadania, wypełnianie ankiet.
Kliknij---> zarejestruj się--->zapraszaj znajomych do zabawy i zgarnij nagrody!
a oto moje nagrody które wymieniłam za punkty: 

Frytownica z founde 1500 pkt.

Frytkownica fondue 1L sterowana termostatem + 6 widelczyków fondue oznaczonych kolorowo
Obudowa „Cool-Touch"
Termostat regulowany bezstopniowo
Panel sterowania z wyświetlaczem kontrolnym
Ochrona przed przegrzaniem
Pojemność 1 litr
Kosz na frytki ze zdejmowanym uchwytem
Pierścień zabezpieczający przed rozpryskiwaniem się zawartości/ podstawka dla widelczyków
Wymienny filtr zapachów i oparów 
Zasilanie 230 V, 50 Hz, 900 W  


Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

1 komentarz:

  1. Panel jest godny polecenia. Sam odebrałem już kilka mniejszych nagród,a obecnie zbieram na grubszą nagrodę z działu AGD ;)

    Ja sprawuję się frytkownica? Wygląda na solidna.

    Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń