piątek, 12 sierpnia 2016

Moje siódme niebo - Miodowa maska regenerująca do włosów

Cześć Kochani...

 Dziś o maseczkach firmy 7th Heaven  
7th HeavenPL to maseczki do twarzy i włosów w pięknych, kolorowych saszetkach i o wspaniałych zapachach.
Dziś recenzja  3 z 5 jakie posiadam, zapraszam...

 Miodowa maska regenerująca do włosów

Opis Maseczki:
Maseczka przeznaczona jest do zniszczonych końcówek i wysuszonych włosów. Miód Manuka (cudowny naturalny nektar) oraz odżywczy i bogaty w kwasy tłuszczowe Omega3 olejek abisyński - to główne składniki maski, które odżywiają włosy od nasady. Maska otacza mieszki włosowe, intensywnie je regeneruje i wzmacnia. Sprawia, że włosy są lśniące od nasady aż po końce.
Sposób użycia:
Rozprowadź masę na wilgotne włosy od nasady aż po końce. Pozostaw na 1-5 minut i dokładnie spłucz. Maskę można stosować na całe włosy lub tylko na końcówki. 
Efekt: 
Nawilżone i lśniące włosy
Środki ostrożności:
Chronić przed dziećmi. Produkt do użycia zewnętrznego. Zalecany test skórny w celu wykluczenia reakcji alergicznej. W przypadku kontaktu maski z oczami przemyć je zimna wodą.

Moja Opinia 

Kolejna maską jaką wzięłam na warsztat pracy to miodowa maska regenerująca do włosów Manuka Honey rescue Masque. Maska ta ma cudowny miodowy zapach - który jest bardzo przyjemny i ma lekką kremową konsystencję. Maska jest gęstej konsystencji wiec bardzo fajnie nakłada się na bardzo długie włosy, maskę również bardzo dobrze się spłukuje. Rozprowadziłam maskę na wilgotne włosy od nasady aż po końce i pozostawiłam ją na 4 minut. Po spłukaniu i wysuszeniu włosy, włosy były wzmocnione, gładkie, miękkie, bardzo miłe w dotyku oraz błyszczące. Warto dodać że po całkowitym wyschnięciu włosów nie miałam żadnego problemu z rozczesaniem włosów - co niestety często mi się zdarza, nie było żadnych "kołtunów". Na drugi dzień włosy były miękkie i aksamitne w dotyku - rozczesanie bez problemu.  
Maseczką Jestem zachwycona i na pewno kupię ją oraz jej inne zapach np. kokosową lub papai.
Maseczka ma 25ml/koszt ok 6zł


Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejna maseczka zabierze mnie w 7 Niebo? 
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Moje siódme niebo" 
Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y)  

https://www.facebook.com/love7thheaven.polska/?fref=ts  oraz na stronę https://www.my7thheaven.com/ 
Zapraszam również na Mojego bloga na FB https://www.facebook.com/Gadzety.w.sieci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz