sobota, 6 sierpnia 2016

Moje siódme niebo Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel Off

Cześć Kochani...
 Dziś o maseczkach firmy 7th Heaven 
7th HeavenPL to maseczki do twarzy i włosów w pięknych, kolorowych saszetkach i o wspaniałych zapachach.
Dziś recenzja 2 z 5 jakie posiadam, zapraszam...

Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel Off

Opis Maseczki:
Delikatny peeling przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Zawiera wyciąg z ogórka, jaśminu i czarnego orzecha. Idealnie i głęboko oczyszcza pory i usuwa martwe komórki naskórka. Stworzona z myślą o skórze problematycznej z nadmiernym wydzielaniem sebum w strefie T. Łagodnie oczyszcza twarz i sprawia, że skóra jest świeższa i wolna od niedoskonałości.
Sposób użycia:
Nanieś maskę na oczyszczoną twarz i szyję, omijając okolice ust i oczu. Pozostaw na 20-25 minut następnie delikatnie zdejmij maskę  zaczynając od krawędzi. Zmyj pozostałości maski wodą i osóż twarz.
Efekt:
Głęboko oczyszczona skóra i usuwa martwe komórki naskórka.
Środki ostrożności:
 W celu wykluczenia reakcji alergicznej nałóż niewielką ilość maski na wewnętrzną stronę ramienia. Chronić przed dziećmi. Produkt do użycia zewnętrznego. W przypadku kontaktu maski z oczami przemyj  je zimna wodą.

Moja Opinia 

Kolejna maską jaką wzięłam na warsztat pracy to "Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka typu Peel Off". Po nałożeniu maski byłam zachwycona jej strukturą. Żelowa strukturą zastygła na twarzy tworząc jasno zieloną powłokę, pewnego rodzaju ochronę dla mojej skóry. Maseczkę trzymałam na twarzy ok 20minut po tym czasie maseczkę ściągałam z twarzy bardzo dużymi płatami. Po całkowitym usunięciu maski i oczyszczeniu twarzy, odkryłam piękno Mojej skóry która była głęboko oczyszczona, nawilżona oraz bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Maseczka skutecznie oczyściła pory skóry i usunęła zanieczyszczenia. Maska oczyszczająca z wyciągiem z ogórka dała Mi natychmiastowe uczucie świeżości. Maseczka typu Peel Off niewątpliwie przypadła mi do gustu wg. Mnie jest bardzo wygodna w użyciu i warta swej ceny. 
Jestem nią  zachwycona i na pewno kupię ją ponownie.
Maseczka ma 10ml/koszt ok 6zł. 


Już nie mogę się doczekać kolejnego testu, czy kolejna maseczka zabierze mnie w 7 Niebo?
Tak więc wyczekujcie kolejnych postów z edycji "Moje siódme niebo"
 Więc zapraszam do śledzenia  mojego bloga.


Zapraszam na Fb "7th Heaven" - warto zostawić (y) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz